یکی شدن مامان وبابایکی شدن مامان وبابا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
عروسی مامان و باباعروسی مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 35 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگ نی نی مونوبلاگ نی نی مون، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

به نام خداوند جان آفرین

1395/7/9 21:30
نویسنده : مامانی
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه ی زندگی منو بابایی الان تازه یه وبلاگ واست درست کردممحبت حتی الان تو شکم مامانی هم نیستی ولی دلم خواست اینجا رو بزارم تا واست از زندگی قشنگمون که با اومدن تو قشنگتر هم میشه بنویسم.

الان تقریبا 4 سالو 7 ماهه منو بابایی با هم هستیم و دوسالی میشه که منتظریم تا خدا قشنگترین هدیه شو رو برای ما بفرستهزیبا

ان شا الله که خدا ما رو لایق بدونه و خیلی زود بیای تو دل مامانی تا ببینی با اومدنت زندگی قشنگمون رو خیلی خیلی قشنگتر میکنی

الهیی قربونت برمبوس خوشگل مامان

چقدر دلم میخواست الان تو بغلم بودی میبوسیدمت ....

آخ که دلم چقدر ارزوی اون لحظه رو داره

البته اینم بگمااا بابایی اگه از من بیشتر منتظرت نباشه کمتر هم نیست

خیلی هر دوتامون عاشقتیم عزیزم پس از خدا بخواه زود بیای پیشمون و خوشبختیمون رو کامل کنی.

الان من دارم واست مینویسم بابایی  لالا کرده فردا بهش میگم واست وبلاگ درست کردم آخه فردا امتحان آیین نامه رانندگی داره واسه این زود خوابیده واسش دعا کن قبول بشه

نمیدونم چرا ولی الان یه حس خیلی خوبی دارم بعد از اون همه نا امیدی (که الان اصلا نمیخوام راجبش واست بگمو این حالو خوب و خراب نمیکنم) الان خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحالم با این که پیشم نیستی ولی انگار دارمت

 

میبوسمت نازنینم بوسخیلی دوستت داریم

شبت ستاره بارون بای بای عشق مامانو بابا

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد